Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
REPUBLIKA HRVATSKA
OSNOVNA ŠKOLA NIKOLE ANDRIĆA
Voćarska 1, 32000 Vukovar
KLASA: 112-01/22-01/01
URBROJ: 2188/02-83-21-4
Vukovar, 08. veljače 2022.
Povjerenstvo za procjenu i vrednovanje kandidata za zapošljavanje (dalje u tekstu: Povjerenstvo) na temelju članka 12. stavka 6. Pravilnika o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje, KLASA: 003-05/19-01/09, URBROJ: 2188/02-83-19-1, od 10. prosinca 2021. godine (dalje u tekstu: Pravilnik), objavljuje
P O Z I V
Za Natječaj za popunu radnog mjesta Učitelj Informatike – 1 izvršitelj, na određeno vrijeme, nepuno radno vrijeme od 20 sati tjedno, s mjestom rada u Vukovaru, uz probni rad u trajanju sukladno Temeljnom kolektivnom ugovoru za službenike i namještenike u javnim službama (NN br. 128/17, 47/18, 2/19, 123/19 i 66/20).
Povjerenstvo poziva sljedeće kandidate koji su pravodobno podnijeli potpunu prijavu i ispunjavaju uvjete Natječaja na usmenu procjenu odnosno testiranje:
Usmena procjena odnosno testiranje održat će se 15. veljače 2022. godine s početkom u 12:15 sati, u Osnovnoj školi Nikole Andrića, na adresi Ulica Augusta Šenoe 19, Vukovar (u prostorijama Osnovne škole Antuna Bauera).
Ime i prezime |
vrijeme |
Sara Ban |
12:15 |
Valentina Dežić |
12:35 |
Izvori za procjenu odnosno testiranje su sljedeći:
- Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 94/13, 136/14 - RUSRH, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19 i 64/20)
- Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnim i srednjim školama (NN br. 112/10, 82/19 i 43/20)
- Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera (NN br. 94/15 i 3/17)
- Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje (2011.)
-Nacionalni okvirni kurikulum – kurikulum nastavnog predmeta ( reforma obrazovanja „Škola za život“)
- Nastavni plan za osnovnu školu koji je sastavni dio sastavni dio Odluke o donošenju nastavnog plana za osnovnu školu (NN br. 66/19)
- Pravilnik o kućnom redu Osnovne škole Nikole Andrića, Vukovar (http://os-nandrica-vu.skole.hr/upload/os-nandrica-vu/images/static3/770/attachment/KUCNI_RED_2015_.pdf)
Za kandidata/kinju koji/a ne pristupi testiranju ili ne dođe u točno naznačeno vrijeme za početak testiranja, smatrat će se da je povukao/la prijavu na natječaj.
Osobe koje nisu podnijele pravovremenu i urednu prijavu ili ne ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja ne smatraju se kandidatima/kinjama prijavljenim na natječaj te nemaju pravo pristupa testiranju.
Svi kandidati dužni su sa sobom imati odgovarajuću identifikacijsku ispravu (važeću osobnu iskaznicu, putovnicu ili vozačku dozvolu) te ju po dolasku na procjenu odnosno testiranje predočiti osobi zaduženoj za provođenje istoga.
Temeljem Odluke Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske o uvođenju posebne sigurnosne mjere obveznog testiranja dužnosnika, državnih službenika i namještenika, službenika i namještenika u lokalnoj i područnoj samoupravi te zaposlenika trgovačkih društava i ustanova, donesene 12. studenog 2021., od utorka, 16. studenog 2021., za ulazak u prostor Osnovne škole Nikola Andrić potrebno je predočiti COVID potvrdu ili drugi odgovarajući dokaz o cijepljenju, preboljenju, odnosno testiranju, navedenih u članku 7. Odluke Stožera civilne zaštite.
Svi kandidati sukladno epidemiološkoj situaciji dužni su ponijeti sa sobom svoju masku za lice.
O rezultatima testiranja kandidati će biti pravodobno obavješteni.